o programu
Aplikovaná scholastika
Globální centrum study technology
Již v 50. letech 20. století L. Ron Hubbard rozpoznal nedostatky vzdělávacího systému. Jako odpověď na tuto krizi začal vyvíjet skutečnou „technologii“ učení, pomocí které lze zvládnout jakýkoli předmět. Tyto vzdělávací průlomy jsou souhrnně známy jako Study Technology. Poskytují studentům každého věku a vzdělávací úrovně chybějící složku většiny moderního vzdělávání – schopnost naučit se, jak se učit.
Pan Hubbard popsal rozsah řešení vzdělávací výzvy:
„Konečným cílem každé společnosti při řešení problému vzdělávání je zvýšit schopnosti, iniciativu a kulturní úroveň, a s tím vším i úroveň přežití této společnosti.“
VÍCE NEŽ 1000 SKUPIN APPLIED SCHOLASTICS PŮSOBÍ V 72 ZEMÍCH
V 60. letech vydal pan Hubbard sérii přednášek o svém výzkumu široké oblasti toho, jak studovat a učit se. Využití jeho objevů bylo natolik univerzální, že informace byly brzy používány v scientologických organizacích.
Byly implementovány i učiteli v sekulárních třídách, přičemž bylo zaznamenáno měřitelné zlepšení schopnosti učení studentů. V roce 1971 vytvořil učitel první vzdělávací organizaci specializující se na využití Study Technology.
Applied Scholastics byla založena následující rok v Los Angeles a věnuje se spolupráci s vládami a školami po celém světě při širokém zavádění této technologie.
Po více než tři desetiletí bylo zavádění Study Technology do škol a univerzit převážně iniciativou na úrovni základů, kterou iniciovali pedagogové sjednocení pod vlajkou Applied Scholastics. Dnes je Applied Scholastics celosvětovou sítí škol, programů a doučovacích skupin.
V roce 2003 otevřela Applied Scholastics v reakci na mezinárodní poptávku po Study Technology rezidenční kampus ve Spanish Lake poblíž St. Louis v Missouri. Toto 100akreové školicí centrum, které se nachází pouhé dvě míle od soutoku řek Mississippi a Missouri, je mezinárodním ústředím Applied Scholastics a první vysokou školou Study Technology.
Co je Study Technology? Pan Hubbard při svém výzkumu tohoto předmětu zjistil, že hlavní překážkou schopnosti studenta udržet si a efektivně využívat data byla absence technologie, jak studovat. To zahrnovalo jeho objev toho, co je známo jako tři bariéry studia. Study Technology, nebo Study Tech, jak se běžně nazývá, zahrnuje přesné metody k překonání těchto bariér. Hlavními bariérami jsou:
■ Nedostatek hmoty (fyzického objektu) toho, co se studuje
Pokud se někdo pokouší porozumět funkci a provozu auta, počítače nebo sluneční soustavy, tištěná stránka a mluvené slovo nejsou náhradou za samotný objekt. Absence objektu spojeného se slovem může bránit veškerému porozumění. Pokud chybí hmota předmětu, student se může cítit stlačený, ohnutý, trochu točící se, jaksi mrtvý nebo znuděný.
■ Příliš strmý studijní gradient
Když student nezvládl předchozí dovednosti před postupem ke složitějším nebo podrobnějším krokům, může pociťovat určitý zmatek nebo pocit motání (pohyb nebo vrávorání, jako by měl spadnout). Tato bariéra studia je často označována jako „chybějící základní dovednosti“ nebo „nedostatečné základní dovednosti“.
■ Nepochopené nebo špatně pochopené slovo
Třetí a nejdůležitější bariérou je nepochopené slovo. Nepochopené slovo je slovo, které není pochopeno nebo je špatně pochopeno. Vše za nepochopeným nebo špatně pochopeným slovem se stává výrazně prázdným. Může to vést k tomu, že se student cítí prázdný nebo vyčerpaný, „není tam“ a poté může následovat určitý pocit nervového rozrušení.
Učitelé a administrátoři z veřejných i soukromých škol, tutoři, firemní školitelé a vzdělávací konzultanti z celého světa přicházejí do Applied Scholastics ve Spanish Lake na školení ve Study Technology. K dispozici je rezidenční i denní profesionální školení, přičemž mnoho kurzů je nabízeno pro postgraduální a další vzdělávací kredity.
Spanish Lake také nabízí kompletní program kurzů a workshopů zaměřených na specifické aspekty Study Technology, stejně jako studium technik, které umožňují studentům stát se zodpovědnějšími, samostatnějšími a schopnými vlastní obhajoby.
Applied Scholastics vyškolila více než 135 000 pedagogů ze 42 zemí, kteří následně přinesli Study Technology milionům kolegů a studentů.