Výsledky
implementace programu
Potřeba studovat nekončí formálním vzděláním. Každý, kdo pracuje, ať už v tovární hale nebo ve vedení, musí mít schopnost vstřebávat, uchovávat a následně používat důležité informace. Na tom závisí úspěch v životě.
Aplikovaná scholastika umožňuje, aby si tuto dovednost osvojil každý.
Čísla hovoří jasně:
Od kampusu školícího učitele poblíž St. Louis, Missouri, implementovalo studijní technologii L. Rona Hubbarda více než 1 100 škol a výukových skupin v 72 zemích.
Téměř 135 000 pedagogů vyškolených organizací Aplikovaná scholastika zprostředkovalo studijní technologii 38 milionům studentů po celém světě a otevřelo jim dveře, které jim byly dříve zavřené. Tito studenti pak své dovednosti přenášejí do svých komunit, států a národů.
Organizace Aplikovaná scholastika, podporovaná scientologickou církví a jejími duchovními, stojí v čele boje proti negramotnosti a zvyšování úrovně vzdělání.
Přínos L. Rona Hubbarda a Aplikované scholastiky v oblasti gramotnosti a vzdělávání změnil životy milionů lidí na celém světě. Aplikovaná scholastika často dostává dopisy s uznáním a potvrzení od pedagogů, rodičů a studentů jako uznání svých programů i síly studijní technologie.
Je mi potěšením, že jsem díky školení v Applied Scholastics International Training Campus měl možnost zlepšit a posílit své pedagogické postupy. Chci vás a vaše zaměstnance pochválit za hvězdné úspěchy a pomoc, kterou poskytujete našim budoucím generacím. Děkuji vám za to, co děláte pro zlepšení vzdělávacího systému dnešních amerických škol. – Zástupce superintendenta, USA.
Nikdy předtím jsem se nesetkal s metodou, která by vyučujícímu umožnila vzít jakéhokoli neúspěšného studenta a rehabilitovat ho v daném předmětu do té míry, aby mu porozuměl, dokázal ho aplikovat a mohl v něm bez dalších obtíží pokračovat ve studiu. To se mi od roku 1973 mnohokrát podařilo s využitím studijní technologie pana Hubbarda. – Pedagog, Velká Británie
Bez výhrad mohu říci, že profesionalita personálu, důkladnost školení a kvalita programu Applied Scholastics Achievement Program napomohly naší škole k dosažení výsledného produktu, který byl nejlepší, jaký jsem kdy zažil. Díky tomu, že jsme se zaměřili na identifikaci a nápravu studijních nedostatků žáků čtvrtých až šestých tříd s horšími výsledky, byla [naše škola] uznána jako škola se „zlatou hvězdou“ a vybrána jako příjemce stipendia Monsanto School of Excellence in Education. -Ředitel školy, USA
Studijní technologie je nový pohled na věc. L. Ron Hubbard se odvážil tvrdit, že pro každý problém učení existuje funkční řešení. Tisíce lidí vyškolených v jeho studijní technologii vědí, že je to pravda, a cítí, že nyní mají v rukou chybějící nástroj nezbytný jak pro porozumění, tak pro schopnost uplatnit se v jakémkoli zvoleném studijním oboru. – Profesor angličtiny, USA
Ve funkci konzultanta pro čtení dánské vlády jsem zasvětil svůj profesní život pochopení toho, jak zajistit, aby všichni studenti dosáhli vysoké úrovně gramotnosti, a tím i úspěchu. Poté, co jsem se na vlastní oči přesvědčil o pozoruhodných výsledcích studijní technologie L. Rona Hubbarda, věřím, že se jedná o životně důležitý a pevný základ, na němž lze budovat gramotnost na celém světě. – Poradce, Ministerstvo školství, Dánsko
V této stále technologičtější a neustále se měnící společnosti je nanejvýš důležité, aby se všichni studenti naučili, jak se učit. Programy Aplikované scholastiky toho dosahují. Kromě toho je nejvýznamnějším rysem materiálů Aplikované scholastiky to, že podporují samoregulaci učení tím, že umožňují studentům úspěšně překonávat překážky v učení s malou nebo žádnou pomocí jiné osoby. – Univerzitní profesor, USA
Náš syn je v současné době doučován společností Aplikovaná scholastika. Dovolte mi začít tím, že řeknu, že to, co děláte, je úžasné. Jsem rodič s magisterským titulem a mnoha oceněními, ale za tři roky snažení jsem nedokázal svému dítěti pomoci pochopit to, co jste mu pomohli získat za méně než tři týdny. Začal se doučovat na začátku února a o týden později už žádal o další doučování. Abyste pochopili mé nadšení, musíte pochopit, že ačkoli je můj syn úžasně nadaný v jiných oblastech, akademické znalosti pro něj představovaly obtíž. Chodí do 5. třídy, ale četl na úrovni 2. a 3. třídy. Ať jsem zkoušela jakoukoli metodu, nedokázala jsem mu pomoci. Měla jsem pocit, že jsem své dítě zklamala. Přišla Aplikovaná scholastika. Na svém synovi vidím změnu, a to nejen po akademické, ale i po osobní stránce. Nyní je v něm cítit sebedůvěra. Život se mu otevřel mnohem víc. Dříve uměl číst, ale teď čte a rozumí tomu. Byli jsme neskutečně obdarováni. – Rodič, USA
Prošli jsme si tříletým peklem. Řekli nám, že náš syn má poruchu pozornosti, problémy se smyslovými vjemy a dokonce autismus. Navštívili jsme mnoho odborníků a terapeutů. Podstoupil lékařské testy a lékaři se nás snažili přesvědčit, abychom mu nasadili léky na ADD. Najala jsem si doučovatelku, ale ta mi po půlhodině řekla, že nechce plýtvat mými penězi, že mu nedokáže pomoci. Učitelé ho raději nechávali bloumat po třídě, než aby s ním bojovali, aby si sedl a učil se. Naštěstí pro nás maminka mluvila s jednou paní, která mi navrhla Aplikovanou scholastiku. Po deseti týdnech doučování jsme začali pozorovat úžasné změny v synově čtení, psaní, porozumění a chování. Více si věřil, kladl více otázek a těšil se, že se bude chodit učit na doučovat. Rozhodla jsem se, že se techniky naučím sama, protože jsem nemohla uvěřit, jak moc se můj syn zlepšil, a chtěla jsem být schopná předat tuto metodu učení i svým dalším dětem. Kurz je úžasný a funguje! Můj syn nyní dokončil doučování a díky změně, která se v něm odehrála, jsem za Aplikovanou scholastiku velmi vděčná. Tento kurz opravdu funguje a pro naše děti existuje pomoc. – Rodič, Austrálie
Škola pro mě byla velmi obtížná a jen stěží jsem procházel. Byla jsem stále rozrušená a frustrovaná. Pak jsem absolvovala kurz Aplikované scholastiky s názvem Studijní dovednosti pro život. Nikdy jsem neměla takovou chuť do učení a nikdy jsem se tak nenadchla pro studium. Po absolvování tohoto kurzu a aplikaci studijních technologií mě bavilo studovat všechno. Pak jsem si udělala kurz Základní studijní příručka a ve studiu jsem se posunula rychleji než kdykoli předtím. Studijní technologie mi dala nástroje k tomu, aby se mé sny staly skutečností. – Studentka střední školy, USA.
Díky studijní technologii se neuvěřitelně rychle učím novým věcem. Skvělým příkladem je, když jsem za tři dny po prostudování definic slov používaných při programování webových stránek pro internet vytvořil úžasnou webovou stránku, která zahrnovala mé schopnosti psaní a trojrozměrnou grafiku. Před tímto počinem jsem neměl žádné předchozí zkušenosti s jakýmkoli typem programování. Tato škola s opravdu fungující studijní technologií si opravdu zaslouží ocenění. Věřte mi, já to vím. – Studentka střední školy, USA
Neexistují slova, která by dokázala popsat, jak se opravdu cítím v souvislosti s tímto fantastickým doučováním, kterého se mi dostalo. Hledal jsem pomoc už od dětství, kdy mi byla falešně diagnostikována neexistující „porucha učení“ a nebylo mi poskytnuto žádné řešení ani naděje. Trvalo mi 32 let, než jsem našla Aplikovanou scholastiku. Absolvovala jsem doučování a nyní jsem v polovině kurzu Učení jak se učit. Doučování a kurzy jsou prostě fantastické. Odstranili jste mou temnotu a dali mi světlo a naději. – Studentka, Austrálie