O programu
Přeměna podprůměrných studentů na úspěšné
prostřednictvím doučovacích programů
Kromě řady komunitních doučovacích skupin po celém světě poskytují centra a tutoři Applied Scholastics Study Technology ve Spojených státech doučování po škole ve 12 státech v rámci programu Supplemental Education Services (SES). Během jediného roku poskytli tutoři Applied Scholastics SES více než 8 500 hodin doučování v 50 školách napříč 36 školními obvody a program se od svého spuštění neustále rozšiřuje.
Program Applied Scholastics Achievement Program (ASAP) je komplexní program akademického zrychlení, který mění podprůměrné studenty na úspěšné. Využívá nástroje Study Technology v integrovaném přístupu, který identifikuje úroveň dovedností studenta a rozvíjí ho od tohoto bodu dále.
Hollywood Education and Literacy Project (H.E.L.P.) začal v roce 1997 jediným centrem v Hollywoodu v Kalifornii a rozrostl se v celosvětovou síť. Tutoři jsou důkladně vyškoleni v používání Study Technology a studijní program H.E.L.P. je přesně navržen tak, aby dovedl studenty jakéhokoli věku a úrovně znalosti angličtiny k vyšším úrovním vzdělání.
Za své úspěšné mentoringové a doučovací programy získalo hollywoodské centrum H.E.L.P. financování ze státní iniciativy Kalifornie Youth Mentoring Initiative, což mu umožnilo poskytovat služby mladým lidem a dospělým z komunity zdarma.
Dobrovolníci v mentoringových a doučovacích centrech slouží širokému spektru potřeb. Studentům je poskytována pomoc s domácími úkoly, negramotní dospělí se učí číst a ti, kteří předčasně ukončili školní docházku, mohou získat diplom.
Tutoři Applied Scholastics také aktivně a úspěšně učili angličtinu jako druhý jazyk tisíce studentů po celém světě během posledních 15 let. Ve městech napříč Spojenými státy, Evropou a Asií byly programy Applied Scholastics ESL implementovány zejména v komunitních centrech, církvích, na pracovištích, institucích vyššího vzdělávání a v programech pro vzdělávání učitelů.
Tréninková centra Applied Scholastics vyučovala technologii studia tisícům lidí, kteří se následně stali lektory a přinesli tuto technologii studentům v Gambii, Ghaně, Zimbabwe, Jihoafrické republice a dalších částech Afriky.